တပ္မေတာ္သည္ အာဏာသိမ္းမႈမ်ား ႏႇင့္အတူ ႏိုင္ငံေရးတြင္ ပါ၀င္လာသည္။ လြတ္ လပ္ၿပီးေခတ္ႏိုင္ငံေရးတြင္ ႏိုင္ငံေရး ပါတီမ်ားႏႇင့္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသည္ အားနည္းခ်ည့္နဲ႔ခဲ့သည့္အေလ်ာက္ တို႔ဗမာ အစည္းအ႐ုံးကို အေျချပဳ ဖြဲ႕စည္းခဲ့ေသာ တပ္မေတာ္ကို အားေကာင္းက်စ္လစ္ေသာ အမ်ဳိးသား ႏိုင္ငံေရးတပ္ဦး ျဖစ္လာေစခဲ့သည္။ ပထမ ပါလီမန္ေခတ္ ေခါင္းေဆာင္မ်ားသည္ စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္မ်ားကို ႏိုင္ ေရးအာဏာ ျမည္းစမ္းေစကာ လူေမြးခဲ့ျခင္းကလည္း တပ္မေတာ္၏ ႏိုင္ငံေရးအေပၚ ၾသဇာ သက္ေရာက္ႏိုင္မႈကို လမ္းခ်ဲ႕ေပးသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေစခဲ့သည္။လြတ္လပ္ၿပီးေခတ္ အစိုးရသည္ ျပည္တြင္းစစ္ႏႇင့္ ပက္ပင္းတိုးကာ ရန္ကုန္အစိုးရ ျဖစ္သည္မႇစ၍ တပ္မေတာ္၏ ၾသဇာသည္ တရိပ္ရိပ္ ျမင့္တက္လာခဲ့သည္။ ဖဆပလ ေခါင္းေဆာင္မ်ားသည္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးဟု ေႂကြးေၾကာ္ခဲ့ေသာ္လည္း တန္းတူရည္တူ ႏိုင္ငံေရး ေဆြး ေႏြး ပြဲမ်ားကို ေနာက္တန္းပို႔ခဲ့ၾကၿပီး အာဏာကို ထိန္းေက်ာင္းႏိုင္ရန္ တပ္မေတာ္ကို တစ္စိတ္တစ္ေဒသ အားျဖင့္ ႏိုင္ငံေရးဇာတ္ သြင္းခဲ့ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လြတ္လပ္ေရး ရၿပီးကတည္းက တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ ဖက္ရႇင္နယ္ ျဖစ္ေရးထက္ အာဏာႏိုင္ငံေရးကို အေထာက္အပံ့ ျဖစ္ေရးကို ပိုမိုအသားေပး ခဲ့ၾကသည္ဟု သံုးသပ္ႏိုင္သည္။
၁၉၅၈ ခုႏႇစ္ အိမ္ေစာင့္အစိုးရသည္ ပါတီမ်ား၏ ခ်ည့္နဲ႔မႈ၊ အစိုးရႏႇင့္ လႊတ္ေတာ္တို႔၏ ညံ့ဖ်င္းမႈ၊ ၁၉၄၇ ခုႏႇစ္ အေျခခံဥပေဒ၏ အားနည္းမႈတို႔ကို အေၾကာင္းျပဳလ်က္ ေပၚေပါက္လာခဲ့ေသာ အႀကိဳအာဏာသိမ္းမႈ၏ ျပယုဂ္ျဖစ္သည္။ ဖဆပလ အစိုးရသည္ အမ်ဳိးသား ေသြးစည္းညီညြတ္ေရးႏႇင့္ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား ညီ ညြတ္ေရး၊ အေျခခံဥပေဒ ျပင္ဆင္ေရးတို႔ကို စနစ္တက် ခ်ဥ္းကပ္ေဖာ္ေဆာင္ရန္ ပ်က္ကြက္ခဲ့သည့္အျပင္ တပ္မေတာ္၏ ႏိုင္ငံေရး ဆန္လာမႈကိုလည္း ထိန္းညိႇႏိုင္ျခင္း မရႇိခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရ သည္။ ၁၉၆၂ ခုႏႇစ္၊ မတ္လ ၂ ရက္တြင္ တပ္မေတာ္သည္ ေတာ္လႇန္ေရး ေကာင္စီအေနျဖင့္ ၁၉၄၇ ခုႏႇစ္ အေျခခံ ဥပေဒကို ဖ်က္သိမ္းၿပီး ပထမဆံုးအႀကိမ္ အာဏာသိမ္းယူ ခဲ့သည္မႇစ၍ တပ္မေတာ္ ႏိုင္ငံေရးကို အျပည့္အ၀ ႐ုပ္လံုးေပၚေစခဲ့သည္။ ျမန္မာ့ဆိုရႇယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီႏႇင့္ လႊတ္ေတာ္တို႔တြင္ တပ္မေတာ္သား ကိုယ္စားလႇယ္မ်ား ပထမဆံုး ပါ၀င္ခဲ့သည္။၁၉၈၈ ခုႏႇစ္ စက္တင္ဘာလ တပ္မေတာ္ အာဏာသိမ္းမႈ ေနာက္ပိုင္း အထူးသျဖင့္ ၁၉၉၀ ျပည့္ႏႇစ္ ပါတီစံု ဒီမိုကေရစီ အေထြေထြ ေရြးေကာက္ပြဲတြင္ အမ်ဳိးသား ဒီမိုကေရစီ အဖြဲ႕ခ်ဳပ္၏ ေတာင္ၿပိဳကမ္းၿပိဳ အႏိုင္ရမႈ ေနာက္ပိုင္း၊ တပ္မေတာ္သည္ အမ်ဳိးသား ႏိုင္ငံေရး ဦးေဆာင္မႈ အခန္းက႑တြင္ ပါ၀င္ထမ္းေဆာင္ ႏိုင္ေရးကို အစဥ္တစိုက္ ဦးတည္သည္ဟူေသာ အခ်က္ အား ဖြဲ႕စည္းပံုအေျခခံ ဥပေဒတြင္ ထည့္သြင္းျခင္းျဖင့္ တပ္မေတာ္ ႏိုင္ငံေရးကို ဆက္လက္ အသက္ သြင္းခဲ့သည္ ဟုလည္း သံုးသပ္ႏိုင္သည္။၁၉၉၀ ျပည့္ႏႇစ္ ေရြးေကာက္ပြဲကို သင္ခန္းစာယူၿပီး တပ္မေတာ္ သည္ အစိုးရႏႇင့္ လႊတ္ေတာ္မ်ားတြင္ ခန္႔အပ္ခံ ကိုယ္စားလႇယ္မ်ား ေနရာရရႇိႏိုင္ေရးကို ဖြဲ႕စည္းပံုအေျခခံ ဥပေဒတြင္ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပခဲ့သည္။
အစိုးရႏႇင့္ လႊတ္ေတာ္မ်ား၌ တပ္မေတာ္သားကိုယ္ စားလႇယ္မ်ား ပါ၀င္ျခင္းသည္ တပ္မေတာ္ႏႇင့္ ႏိုင္ငံ ေရး ပါတီမ်ားအၾကား အျပန္အလႇန္ ယံုၾကည္မႈ အပိုင္းတြင္ အားနည္းခ်က္မ်ား ရႇိေနသည္ကို ေဖာ္ျပေန သကဲ့သို႔ တပ္မေတာ္၏ ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ မျဖစ္မႈကိုလည္း ေဖာ္ျပေနသည္။ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အေျပာင္း အလဲတြင္တပ္မေတာ္သည္ တိုင္းရင္းသား ပါတီမ်ား အပါအ၀င္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၊ တိုင္းရင္းသား လက္နက္ ကိုင္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏႇင့္အတူ အဓိကေနရာတြင္ ရႇိေနသည္။ ႏိုင္ငံေရး ကင္းရႇင္းေသာ ေခတ္မီပေရာ္ဖက္ ရႇင္နယ္ တပ္မေတာ္ တည္ေဆာက္ေရးကို စတင္အုတ္ျမစ္ခ်ရန္ လက္ရႇိကာလသည္ အသင့္ေတာ္ဆံုး ျဖစ္သည္။ တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ ျပဳမႈသည္ ဒီမိုကေရစီ အသြင္ကူးေျပာင္းေရး၊ အမ်ဳိးသားျပန္ လည္ သင့္ျမတ္ေရး၊ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံ ဥပေဒျပင္ဆင္ေရးတို႔ႏႇင့္ ဆက္စပ္ေနၿပီး တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ျပဳမႈႏႇင့္ ႏိုင္ငံေရး အေျပာင္းအလဲမ်ား ဟန္ခ်က္ညီညီ ျဖစ္ေပၚတိုးတက္ ႏိုင္မႇသာ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အနာဂတ္ခရီးသည္ ေျဖာင့္ျဖဴးသာယာတည္တံ့ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ျပဳေရးႏႇင့္ပတ္သက္၍ သီးျခားစီမံခ်က္ တစ္ရပ္ကို တပ္မေတာ္ အရာရႇိႀကီးမ်ား၊ ျပည္ တြင္း၊ ျပည္ပပညာရႇင္မ်ား၊ ကြၽမ္းက်င္သူမ်ား၊ ေစာင့္ၾကည့္ ေလ့လာသူမ်ား ပါ၀င္ေစလ်က္၊ ေရးဆြဲႏိုင္ရန္ လိုအပ္သည္။
အဆိုပါ စီမံခ်က္သည္ ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီ အသြင္ကူးေျပာင္းေရး စီမံခ်က္ႏႇင့္ ဟန္ခ်က္ညီရန္ လိုအပ္သည့္ နည္းတူ အတိုင္းအတာ တစ္ခုအထိ ျပည္သူလူထုကို ပြင့္လင္းျမင္သာမႈရႇိရႇိ အသိေပးရန္လည္း လိုအပ္ သည္။ တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ျပဳေရးတြင္ ႏိုင္ငံတကာ အကူအညီ အေထာက္အပံ့မ်ား ရရႇိႏိုင္ ေရးသည္ အေရးႀကီးသကဲ့သို႔ အဆိုပါ အကူအညီ အေထာက္အပံ့မ်ားႏႇင့္ ပတ္သက္၍ မီဒီယာမ်ားမႇတစ္ဆင့္ ျပည္သူလူထုကို အျမဲမျပတ္ အသိေပးႏိုင္မည္ဆိုလွ်င္ ျပည္သူလူထု ႏႇင့္တပ္မေတာ္အၾကား ယံုၾကည္မႈႏႇင့္ နားလည္မႈ တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ အတိုင္းအတာ တစ္ခုအထိ အ ေထာက္အကူ ျဖစ္ေစလိမ့္မည္ဟု ယူဆသည္။ျမန္မာ့သမိုင္းတြင္ တပ္မေတာ္က အာဏာသိမ္းယူ ခဲ့မႈမ်ား တြင္ တိုင္းျပည္၊ ျပည္သူလူထုႏႇင့္တပ္မေတာ္တို႔သာ အဓိက နစ္နာခဲ့သည္ကိုလည္း မျပတ္ႏႇလံုး သြင္းသင့္ သည္။ အနာဂတ္ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး လမ္းေၾကာင္းတြင္ ႏိုင္ငံေရး ျပႆနာမ်ား၊ အၾကပ္အတည္းမ်ား၊ စိန္ေခၚမႈမ်ား ကို ႏိုင္ငံေရး နည္းလမ္းႏႇင့္အညီ၊ စားပြဲ၀ုိင္း ေဆြးေႏြးပြဲမ်ား က်င္းပအေျဖရႇာသည့္ နည္းလမ္း ကို က်င့္သံုးျခင္းျဖင့္ တုိင္းျပည္၊ ျပည္သူလူထုႏႇင့္တပ္မေတာ္တို႔ကို နစ္နာေစႏိုင္မည့္ အာဏာသိမ္းမႈမ်ားကို ေရႇာင္ၾကဥ္သင့္သည္ဟု ထင္ျမင္မိပါသည္။
၁၉၆၂ ခုႏႇစ္ မတ္၊ အာဏာသိမ္းယူမႈေၾကာင့္ ၁၉၈၈ ခုႏႇစ္တြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ အနိမ့္ဆံုး ႏိုင္ငံမ်ားတြင္တစ္ႏိုင္ငံျဖစ္ခဲ့ၿပီး ၁၉၈၈ ခုႏႇစ္ စက္တင္ဘာလ အာဏာသိမ္းယူမႈေၾကာင့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္တြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ အေရႇ႕ေတာင္အာရႇ ႏိုင္ငံမ်ားအဖြဲ႕ (အာဆီယံ)၀င္ ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ ဗီယက္နမ္ႏိုင္ငံ၊ လာအို ႏိုင္ငံႏႇင့္ ကေမၻာဒီးယား ႏိုင္ငံတို႔၏ ေနာက္သို႔ေရာက္ခဲ့ရသည္။ အဆိုပါ ျဖစ္ရပ္ႏႇစ္ခုကို ဆက္စပ္ သံုးသပ္လွ်င္ အာဏာသိမ္းမႈေၾကာင့္ နစ္နာသူမ်ားမႇာ တိုင္းျပည္၊ ျပည္သူလူထုႏႇင့္တပ္မေတာ္သာ ျဖစ္သည္မႇာ ထင္ရႇားသည္ဟု မႇတ္ယူႏိုင္ပါသည္။၁၉၈၈ ခုႏႇစ္ စက္တင္ဘာ ၁၈ ရက္ တပ္မေတာ္မႇ အာ ဏာသိမ္းယူမႈကို ျပန္လည္သံုးသပ္လွ်င္ ၁၉၈၈ ခုႏႇစ္ ျပည္သူ႔ဒီမိုကေရစီ အေရးေတာ္ပံု ကာလတြင္ ႏိုင္ငံေရး ျပႆနာမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး စိန္ေခၚမႈမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး အၾကပ္အတည္းမ်ားကို ႏိုင္ငံေရး နည္းလမ္းအရ ေဆြးေႏြးညႇိႏိႈင္း အေျဖရႇာရန္ ပ်က္ကြက္ခဲ့ျခင္း၊ စိတ္၀င္စားမႈ မရႇိခဲ့ျခင္းတို႔သည္ အဓိက အေၾကာင္း အရင္းမ်ား ျဖစ္သည္။ ျမန္မာ့ဆိုရႇယ္လစ္ လမ္းစဥ္ပါတီ အစိုးရသည္ အတိုက္အခံ ႏိုင္ငံေရး ေခါင္းေဆာင္ မ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏႇင့္ တရား၀င္ႏိုင္ငံေရး စားပြဲ၀ိုင္း ေဆြးေႏြးပြဲမ်ား က်င္းပခဲ့ျခင္း မရႇိသည့္ အျပင္ ႏိုင္ငံေရး အေျပာင္းအလဲမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး လမ္းေၾကာင္းမ်ားကို တစ္ဖက္သတ္ ဆံုးျဖတ္၊ အတည္ျပဳ ပံုေဖာ္ခဲ့ၿပီး အတုိက္အခံ ႏိုင္ငံေရး ေခါင္းေဆာင္မ်ား၏ ေနရာႏႇင့္ ၾသဇာကို ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ရန္ အားထုတ္ခဲ့ သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ခုတ္ရာရႇရာတစ္ျခား၊ အနာႏႇင့္ ေဆးတစ္ျခား ျဖစ္ခဲ့ရၿပီး ႏိုင္ငံေရးအရ အားလံုးပါ၀င္ ေသာအေျဖရႇာမႈသည္ ေပ်ာက္ဆံုးခဲ့ရသည္။ ႏိုင္ငံေရး ျပႆနာမ်ားကို စားပြဲ၀ုိင္းမ်ားတြင္ ေဆြးေႏြးညွိႏိႈင္း အေျဖရႇာေသာ ယဥ္ေက်းမႈထြန္းကားေရး၊ တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ ျပဳေရးႏႇင့္ ဒီမိုကေရစီ အသြင္ကူးေျပာင္းေရးတို႔သည္ အျပန္အလႇန္ ဆက္စပ္လ်က္ ရႇိေနသည္။
လတ္တေလာ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ ျပင္ဆင္ေရး လုပ္ငန္းစဥ္တြင္ အခရာက်ေနေသာ လႊတ္ေတာ္ မ်ားတြင္ ႏႇစ္ဆယ့္ငါးရာခုိင္ႏႈန္း တပ္မေတာ္သား ကိုယ္စားလႇယ္မ်ား ခန္႔အပ္မႈကိုျပင္ဆင္၊ ေလ်ာ့ခ်ႏိုင္ေရး သည္လည္း တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ျပဳမႈ လုပ္ငန္းစဥ္ႏႇင့္ ဆက္စပ္ေနသည္။ တပ္မေတာ္ အေန ျဖင့္ အဆင့္ဆင့္ ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ျဖစ္လာလွ်င္ တပ္မေတာ္ႏႇင့္ ႏုိင္ငံေရးပါတီမ်ားအၾကား ယံုၾကည္မႈႏႇင့္ နားလည္မႈသည္လည္းတျဖည္းျဖည္း ျမင့္တက္လာမည္ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လႊတ္ေတာ္မ်ားတြင္ တပ္မ ေတာ္သား လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလႇယ္မ်ား၏ ရာခိုင္ႏႈန္း ေလ်ာ့ခ်ေရး လုပ္ငန္းစဥ္သည္ တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ ျပဳမႈႏႇင့္ ဟန္ခ်က္ညီေနရန္ အထူးလိုအပ္သည္ဟု ေထာက္ျပလိုပါသည္။ ႏိုင္ငံေရးပါတီ မ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏႇင့္ ႏိုင္ငံေရး ေခါင္းေဆာင္မ်ားသည္လည္း ကိုယ္တိုင္ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ ျဖစ္ေရးကို မ်က္ေျခမျပတ္သင့္ေၾကာင္း ေဆာ္ၾသလိုပါသည္။ႏိုင္ငံေရး ပါတီေကာင္းမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး သမား ေကာင္းမ်ား ျဖစ္ေရးကို စနစ္တက် ခ်ဥ္းကပ္အေကာင္အထည္ ေဖာ္ရမည့္အျပင္ အေျပာင္းအလဲႏႇင့္ လိုက္ ေလ်ာညီေထြ ျဖစ္ေစရန္ မိမိကိုယ္ကို အရည္အေသြး တည္ေဆာက္ေရး ကိုလည္း အာ႐ုံစိုက္သင့္ေၾကာင္း တိုက္တြန္းလိုပါသည္။
နိဂံုးအခ်ဳပ္အားျဖင့္ဆိုေသာ္ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အနာဂတ္တြင္ တိုင္းျပည္၊ ျပည္သူလူထုႏႇင့္တပ္မေတာ္ကို နစ္နာေစေသာ အာဏာသိမ္းမႈမ်ားထပ္မံမျဖစ္ေပၚေစေရး ျပင္ဆင္ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ ျပဳေရးသည္ အေရးႀကီး သကဲ့သို႔ အမ်ဳိးသား ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးႏႇင့္ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ ျပင္ဆင္ေရးတို႔ကို အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ ႏိုင္ငံေရး အစီအစဥ္သည္လည္း တပ္မေတာ္ကို ပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ျပဳေရး စီမံခ်က္ႏႇင့္ ဟန္ခ်က္ညီညီ ျဖစ္ေပၚတိုးတက္ရန္ အထူး လိုအပ္ သည္။
ထိုမႇတစ္ဆင့္ ႏိုင္ငံေရး ပါတီမ်ားႏႇင့္ တပ္မေတာ္အၾကား ယံုၾကည္မႈႏႇင့္ နားလည္မႈ ပိုမိုရရႇိႏိုင္ေရးကို စနစ္တက် ခ်ဥ္းကပ္ပံုေဖာ္သင့္သည္။ အနာဂတ္တြင္ ႏိုင္ငံေရး ျပႆနာမ်ား၊ စိန္ေခၚမႈမ်ား၊ အခက္အခဲမ်ား၊ အၾကပ္အတည္းမ်ားကို ၾကံဳေတြ႕ရတိုင္း ေဆြးေႏြးပြဲ နည္းလမ္းကိုသာ က်င့္သံုးေျဖရႇင္းသင့္ၿပီး တပ္မေတာ္ အေနျဖင့္ အာဏာသိမ္းသည့္ နည္းလမ္းကို ေရႇာင္ၾကဥ္သင့္ေၾကာင္းႏႇင့္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး ေခါင္းေဆာင္မ်ားကလည္း တပ္မေတာ္၏ အာဏာသိမ္းမႈကို မည္သည့္နည္းႏႇင့္မွ် အားမေပးသင့္ပါေၾကာင္း ထပ္ေလာင္း ေဆာ္ၾသလိုပါသည္။ တပ္မေတာ္မႇ အာဏာသိမ္းယူျခင္းျဖင့္ ႏိုင္ငံေရး အဆိုးသံသရာ တစ္ပတ္ျပန္မလည္ေစေရးတြင္ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရးသမားမ်ားႏႇင့္ တပ္မေတာ္တို႔ကိုပေရာ္ဖက္ရႇင္နယ္ ျပဳမႈသည္လည္း အလြန္အေရးႀကီးသည္ဟု ထင္ျမင္မိသည္။ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရး ေခါင္းေဆာင္မ်ား၊ တပ္မေတာ္ႏႇင့္ တပ္မေတာ္ ေခါင္းေဆာင္မ်ားသည္ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အေျပာင္းအလဲတြင္ ဟန္ခ်က္ညီညီ၊ အံ၀င္ခြင္က် ပါ၀င္ၾကျခင္းျဖင့္ အေျပာင္းအလဲမ်ား အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕ေရးကို မ်ားစြာအေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္လိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္မိပါသည္။
(ေဆာင္းပါးရွင္- ေဒါက္တာရန္မ်ဳိးသိမ္း)
Eleven Media Group
0 comments:
Post a Comment